Hulp op Afstand

Op afstand gaan wij uw probleem te lijf!

Hoe werkt het?

Met behulp van TeamViewer kan een supportmedewerker van G&A het beeldscherm bekijken van de beller. Dit scheelt tijd en geld. De supportmedewerker kan ook de besturing van de PC overnemen. Hierdoor is het mogelijk om u optimale ondersteuning te bieden bij het oplossen van pc problemen. Een veel voorkomende vraag als “wat ziet u nu?” valt weg, aangezien u allebei naar hetzelfde scherm kijkt.

1. Telefonisch contact | 0522-460982

De eerste stap bij het tot stand brengen van een verbinding is het telefonisch contact tussen de klant en G&A. De support medewerker zal voorstellen een TeamViewer sessie te starten om het probleem te bekijken.

Neem contact op

2. TeamViewer starten

Door op een van de links hieronder te klikken, wordt het client programma opgehaald. Naar keuze kunt u dit direct openen of eerst opslaan op uw computer (bijvoorbeeld op het Bureaublad) en vervolgens starten. Wanneer het programma gestart is geeft u het ID en het wachtwoord door aan de support medewerker.

Download TeamViewer Quick Support voor Windows

Of

Download TeamViewer Quick Support voor Mac OSX